برف و کولاک در گردنه‌های ۴ استان/ ۲۰۰ نفر در جاده‌ها گرفتار برف شدند

سلامت نیوز : مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با شدت گرفتن برف و کولاک در ۴ استان کشور ۲۰۰ نفر از هموطنان که در راه مانده بودند امدادرسانی شدند اما کار امدادی در برخی گردنه‌های این استان‌ها هنوز ادامه دارد.

مرتضی مرادی‌پور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طی دو روز گذشته با شدت گرفتن برف و کولاک در استانهای ایلام، چهار‌محال و بختیاری، کرمانشاه و لرستان برخی جاده‌ها و مناطق صعب‌العبور با مشکل مواجه شده بود.

وی ادامه داد: 200 نفر از هموطنانمان به دلیل حجم زیاد برف و کولاک در راه‌ها گرفتار شدند که با کمک 100 امدادگر همگی نجات یافتند.

به گفته این مسئول در سازمان امداد و نجات هلال احمر به کمک دستگاه و تجهیزات 30 دستگاه خودرویی که در برف گیر کرده بود رها شدند و در عین حال 20 نفر نیز در مساجد و پایگاه‌های امدادی بین راهی اسکان اضطراری داده شدند.

مرادی‌پور با اشاره به اینکه هنوز هم امداد‌رسانی در برخی جاده‌های این 4 استان ادامه دارد افزود: با توجه به شدت برف و کولاک امدادرسانی هنوز در گردنه قلاجه و گردنه کبیر در استان ایلام، گردنه گاماسیاب و گردنه کشور در استان لرستان و گردنه شلمزار در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی گفت: همچنین امدادگران برای تردد خودروها در محور دالاهو به سر پل ذهاب، روانسر به پاوه و گردنه‌های ملماس، حسن‌آباد و مرصاد در استان کرمانشاه در حال امداد‌رسانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha