شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 103983

برنج‌های مازندران آلوده نیست

سلامت نیوز : معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته توسط کارشناسان آزمایشگاه این دانشگاه، برنج‌های مازندران آلوده نیستند.

دکتر محمدآزادبخت در گفت‌وگو با (ایسنا) ، اظهار داشت: در پی درج خبری مربوط به آلودگی برنج‌های مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برنج مذکور و برنج‌های مشابه در استان نمونه‌برداری به عمل آورد.

وی ادامه داد: آزمایش‌های لازم و نتایج اخذ شده نشان داد برنج‌های نمونه برداری شده با استانداردهای تعریف شده، انطباق دارد و آلودگی آنان تکذیب می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این‌که نتایج این آزمایش‌ها، طی نامه‌ای به سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و تمامی شبکه‌های بهداشت و درمان اعلام شد، گفت: سازمان غذا و دارو نیز به استناد نامه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، قابل مصرف بودن برند برنج مذکور را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرد.

آزادبخت، ضمن تکذیب خبر منسوب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آلودگی ۵ نوع برنج مازندران افزود: تاکنون چنین نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت صادر نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha