با حضور وزیر بهداشت، شعبه شرق کشور موسسه خیریه نورآوران سلامت، در روستای بیمرغ گناباد افتتاح شد.

شعبه نورآوران سلامت در شرق کشور افتتاح شد

سلامت نیوز: با حضور وزیر بهداشت، شعبه شرق کشور موسسه خیریه نورآوران سلامت، در روستای بیمرغ گناباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز در مشهد،وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح موسسه خیریه نورآوران سلامت در خراسان رضوی در جمع مردم شهرستان و روستاهای گناباد و مسئولین بهداشت و درمان این استان گفت:دولت تدبیر و امید حداکثر  تلاش را برای اصلاح امور و رفع کمبودها از جمله مهار تورم انجام خواهند داد.

دکتر سید حسن هاشمی قاضی زاده در ادامه با تبریک به مناسبت هفته وحدت افزود:اگر امت اسلامی امروز در جایگاه واقعی خود قرار ندارند ناشی از تفرقه بین مسلمانان در جهان است و در کشور ما نیز زمان هایی که دچار تفرقه شده ایم در رسیدن به اهداف مشکل داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه هرکس در مسیر خلاف خواسته مردم حرکت کند در مسیر دشمن گام نهاده است خاطرنشان کرد:امروزه همه باید کمک به دولت نمایند تا با پشتیبانی مقام معظم رهبری و تدبیر رییس جمهور گره ها باز شود.

وی به چگونگی شکل گیری و فعالیت موسسه نورآوران سلامت اشاره کرد و افزود:هیئتی که این موسسه خیریه را تاسیس نموده اند از نیروهای جهاد سازندگی هستند که تعدادی از آنها امروزه در دولت فعالیت می کنند و امیدواریم محرومیت ها در حوزه سلامت از مردم برداشته شود.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه اینگونه ارائه خدمات علاوه بر ارائه خدمات پزشکی باعث ایجاد رحمت و محبت در دل ها بین جامعه پزشکی و مردم می شود تصریح کرد:این موسسه نیز که امروز شعبه دوم شرق کشور با خدمات تخصصی چشم پزشکی، بینایی سنجی و دندانپزشکی در روستای بیمرغ گناباد افتتاح شد ابتدا با 5 نفر از خیران شکل گرفت و در حال حاضر بیش از 400متخصص در این بنیاد فعالیت می کنند.

شایان ذکر است از تاریخ 30 آذرماه تا 28 دی ماه، 45 نفر از کادر تخصصی چشم پزشکی و دندان پزشکی در شعبه شرق کشور موسسه خیریه نورآوران سلامت ارائه خدمت داده اند و 107 نفر نیز تا پایان دوره به این منطقه اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha