سخنگوی مجمع نماینگان استان تهران با بیان اینکه شورای تأمین استان تهران برای بررسی علت مسمومیت 3500 شهروند پردیسی تشکیل جلسه داد، گفت: دلیل اصلی مسمویت شهروندان آلودگی آب تشخیص داده شد که در پی مشخص شدن این موضوع دو تن از مدیران مسئول حادثه پردیس برکنار و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دو تن از مدیران مسئول حادثه پردیس برکنار شدند/ مجمع نمایندگان تهران ابهامات مسمومیت آب را بررسی می‌کند

سلامت نیوز: سخنگوی مجمع نماینگان استان تهران با بیان اینکه شورای تأمین استان تهران برای بررسی علت مسمومیت 3500 شهروند پردیسی تشکیل جلسه داد، گفت: دلیل اصلی مسمویت شهروندان آلودگی آب تشخیص داده شد که در پی مشخص شدن این موضوع دو تن از مدیران مسئول حادثه پردیس برکنار و به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت توضیح داد: جلسه شورای تأمین استان تهران امروز (دوشنبه 30 دی‌ماه) تشکیل شد و موضوع مسمویت 3500 شهروند پردیسی را مورد بررسی قرار داد که با تشخیص کارشناسان عامل اصلی مسمویت، آلودگی آب بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: در قسمتی از شبکه توزیع آب پردیس شکستگی ایجاد شده و همین امر باعث افت فشار آب و مسمویت آن شده‌است.

وی افزود: فشار آب مانع از آلودگی آب می‌شود که اگر فشار آب افت پیدا کند احتمال بروز آلودگی بیشتر می‌شود، در حادثه اخیر هم این موضوع مصداق دارد و این آلودگی توسط وزارت بهداشت و درمان تأیید شده‌است.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: با احراز تمام این دلایل در جلسه شورای تأمین دو تن از مدیران مقصر تشخیص داده شده و علاوه بر برکناری به مراجع قضایی معرفی شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران تأکید کرد: موضوع آلودگی آب پردیس ابهامات و حاشیه‌هایی نیز به همراه داشته که قرار است در جلسه روز چهارشنبه مجمع نمایندگان استان تهران مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

 
بررسی آتش‌سوزی خیابان جمهوری/ آتش نشانی به مجمع نمایندگان استان تهران گزارش می دهد

حسین طلا  در باره حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری، گفت: با اطلاع از حادثه دلخراش آتش‌سوزی در تولیدی پوشاک خیابان جمهوری تهران تماسی تلفنی با رئیس آتش نشانی تهران داشته و دلیل حادثه را جویا شدیم.

نماینده مردم استان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای همین اتفاق مجمع نمایندگان استان تهران طی نامه‌ای خواستار ارائه گزارش رئیس آتش نشانی تهران به مجمع نمایندگان شدند.

وی با  بیان اینکه اظهارنظرهای جزئی درباره این حادثه منوط به مطالعه جامع این گزارش است، افزود: این درخواست، امروز (دوشنبه 30 دی‌ماه) به رئیس آتش نشانی ارائه شده که پس از وصول گزارش آتش نشانی به مجمع، اظهارنظرهای جزئی درباره این حادثه انجام می‌شود.

پیش از ظهر دیروز (29 دی‌ماه) به دنبال وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی پوشاک واقع در خیابان جمهوری تهران، دو کارگر زن بر اثر سقوط از ساختمان پنج طبقه کشته و یک کارگر زن نیز مصدوم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha