بررسی آلودگی هوا در دستور کار این هفته مجلس قرار گرفت

سلامت نیوز : سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی موضوع آلودگی هوای کلانشهرها به ویژه آلودگی هوا در پایتخت طی هفته جاری در مجلس خبر داد.

عباس پاپی زاده در گفتگو با مهر، اظهار داشت: طرح الزام دولت به حمایت از استانهایی که مورد هجوم ریزگردها هستند و همچنین مبحث آلودگی هوا در هفته جاری در مجلس بررسی می شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به برگزاری هفته هوای پاک تصریح کرد: موضوع آلودگی هوا که این روزها در اوج خود قرار دارد از مهم ترین مسایلی است که به ویژه در کلان شهرها نیاز به اقدامات جدی دارد، از این رو بازهم موضوع آلودگی هوا و همچنین بحث ریزگردها در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد: پیش از این در هفته های گذشته طرح کاهش آلودگی هوا در کمیسیون کشاورزی به تصویب رسید که طبق قانون مراحل اجرایی آن باید سپری شود تا بر اساس آن دولت موظف شود جبران خسارات وارده در بخش آلودگی هوا را بپردازد.

این نماینده مجلس افزود: برگزاری جلسه ای در راستای بررسی آلودگی هوا و راهکارهای کاهش این مساله با مسئولان سازمان محیط زیست نیز این هفته  در دستور کار قرار دارد.

به گفته پاپی زاده، ممکن است کمیسیون کشاورزی این هفته  جلسه مشترکی با معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت و محیط‌ زیست و معاونینش در مورد وضعیت آلودگی هوا در شهرهای کشور برگزار می‌کند. جلسه‌ای که در محل سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha