سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 104092

تاکید وزیر بهداشت بر پرداخت معوقات پرستاران
سلامت نیوز : وزیر بهداشت، بر حل مشکلات پرستاران و عبور از شرایط شبه بحرانی در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر سید حسن هاشمی در دیدار با اعضای شورای عالی نظام پرستاری، گفت: از شورای عالی نظام پرستاری انتظار می رود در دوره جدید مدیریت معاونت پرستاری با همکاری هم، قدمهای بلند و مثبتی برای سر و سامان دادن به حوزه پرستاری بردارند.

وی افزود: مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد، از جمله تعداد زیاد فارغ التحصیلان پرستاری و مامایی که باید برای آنها چاره ای اندیشید.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بخش پرستاری از بخش پیراپزشکی جدا نیست، گفت: باید با همکاری و استفاده از تجربیات مجموعه پرستاری، مشکلات حوزه های دیگر پیراپزشکی نیز مرتفع شود.

وزیر بهداشت افزود: در این شرایط حساس چشمها و گوشها متوجه اقدامات و برنامه های شماست و باید کمک کنید تا از شرایط شبه بحرانی موجود عبور کنیم.

وی گفت: پرداخت معوقات پرستاران و جبران کمبود نیروی پرستاری باید تا چند ماه آینده مرتفع شود. درست نیست که پرستاری با 24 سال سابقه کاری برای جبران معیشت و مخارج زندگی اش مجبور شود 170 ساعت اضافه کار کند.

هاشمی با اشاره به انتخاب شدن اعضای شورای عالی نظام پرستاری در یک روند دمکراتیک، بر پرهیز از دادن شعار تاکید کرد و گفت: باید با عمل کردن به تمام وعده های داده شده رضایتمندی مردم و جامعه پرستاری را افزایش دهیم.

وی در پایان از جامعه پرستاری خواست معاونت پرستاری را در رسیدن به اهداف نظام سلامت یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha