چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 104170

تهران گرمتر و آلوده تر می شود

سلامت نیوز :طی سه روز آینده جو در اکثر مناطق کشور آرام خواهد بود و از اینرو طی این مدت پدیده افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله پیش بینی می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ امشب  در برخی مناطق جنوب شرق کشور بارش های پراکنده رخ می دهد و بتدریج سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

براساس این گزارش، فردا  در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد که این افزایش در سواحل شمالی کشور محسوس تر است و در برخی مناطق غربی سواحل دریای خزر با وزش باد گرم همراه خواهد بود همچنین روز پنجشنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر و سپس شمال شرق کشور افزایش ابر، بارش های پراکنده و کاهش دما پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، طی سه روز آینده جو در اکثر مناطق کشور آرام خواهد بود و از اینرو طی این مدت پدیده افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت  از جمله پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان تهران امروز، کمی ابری، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهی و شهر تهران، غبار آلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 12 درجه و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر7 درجه بالای صفر است که نسبت به روز های گذشته گرمتر شده است و طی روزهای آینده نیز با افزایش 7 درجه ای دما نسبت به روزهای گذشته روبرو می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha