نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس از صدور بیانیه فراکسیون کارگری مجلس در پی حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری خبر داد وگفت: فراکسیون کارگری مجلس شهرداری، شورای شهر و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مسئول پیگیری ابهامات حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری دانسته و در این راستا بیانیه‌ای منتشر کرد.

شهرداری، شورای‌شهر و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مسئول پیگیری ابهامات حادثه خیابان جمهوری

سلامت نیوز: نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس از صدور بیانیه فراکسیون کارگری مجلس در پی حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری خبر داد وگفت: فراکسیون کارگری مجلس شهرداری، شورای شهر و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مسئول پیگیری ابهامات حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری دانسته و در این راستا بیانیه‌ای منتشر کرد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری، در زمان ولادت نبی مکرم اسلام اتفاق افتاده، گفت: جدای از اینکه شرایط نجات حادثه‌دیدگان به چه صورت بوده، باید فضای ایمنی کار مورد بررسی قرار گیرد و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحقیق کنند که چرا در یک روز تعطیل این کارگران مشغول کار در واحد تولیدی بوده‌اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی باید ابهامات فضای کاری که منجر به این حادثه شده بررسی کرده تا دیگر شاهد حوادث مشابه، آن هم در روزهای عید و تعطیل کشور نباشیم.

قاضی‌پور در ادامه بیانیه فراکسیون کارگری مجلس را به‌این شرح اعلام کرد:

حادثه دلخراش فوت دو تن از کارگران مظلوم کشور در یک روز بسیار عزیز که همه ملت ایران مشغول شادی بودند موجی از بهت و ناراحتی را به ملت ایران تحمیل کرد.

فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی کشته شدن این عزیزان را به محضر ملت شریف ایران به ویژه کارگران عزیز تسلیت عرض می‌کند و تا زمان شناسایی مسببان اصلی و معرفی آنان به دادگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از شهردار محترم تهران و شورای شهر درخواست دارد که به مسببان اصلی این اشتباه نابخشودنی با اشد مجازات برخورد کند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهامات فضای کاری واحد مذکور را مورد بررسی قرار داده و گزارشی به فراکسیون کارگری و کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

در نهایت نمایندگان ملت تا زمان دستیابی به نتایج، پیگیر این حادثه خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha