اصفهان رکورددار حوادث جاده‌ای، کوهستان و برف و کولاک در کشور

سلامت نیوز : مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طی یک ماه اخیر ۷۰ هزار نفر از هموطنانمان توسط امدادگران کمک‌رسانی شدند و بیشترین امدادرسانی در حوادث کوهستان، برف و کولاک و جاده در استان اصفهان انجام شده است.

مرتضی مرادی‌پور در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در نخستین ماه فصل زمستان با افزایش بارش برف و کولاک در سطح کشور 2764 عملیات امدادی در سراسر کشور انجام شد که 1637 مورد مربوط به حوداث جاده‌ای، 457 مورد عملیات در برف و کولاک و 53 عملیات کوهستان بوده است.

وی ادامه داد: 70 هزار نفر از هموطنانمان امدادرسانی شدند که بیشتر مربوط به نجات افراد در راه مانده، جست و جو در کوهستان و جنگل، رهاسازی از داخل خودروهایی که تصادف کرده و فرد در آن گیر کرده بود، انجام شده است.

مدیرکنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: از مجموع افراد امدادرسانی شده 3400 نفر از مرگ قطعی نجات یافتند و از این تعداد 1796 نفر راهی بیمارستان شدند.

مرادی‌پور با اشاره به اینکه استان اصفهان رکورددار بیشترین حوادث طی یک ماه اخیر در کشور بوده است افزود: از مجموع عملیات امدادی انجام شده 286 عملیات جاده‌ای، 49 عملیات برف و کولاک انجام شده در استان اصفهان بوده و بیشترین عملیات امداد کوهستان در این استان انجام شده است.

هموطنان در صورت نیاز به امدادرسانی در حوادث جاده ای، با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha