عکس / افتتاح نمایندگی موسسه خیریه زنجیره امید در اراک

سلامت نیوز : نمایندگی استان مرکزی موسسه خیریه زنجیره امید، روز سه‌شنبه ۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ با حضور معاون سیاسی استاندار مرکزی تهران، مدیرعامل موسسه خیریه زنجیره امید، معاون اداره کل بهزیستی استان مرکزی، هیات مدیره نمایندگی زنجیره امید در اراک و جمعی از خیرین و نیکوکاران استان مرکزی در شهر اراک برگزار شد.

 به گزارش سلامت نیوز ؛ موسسه خیریه زنجیره امید که در زمینه درمان کودکان نیازمند در سه رشته فوق تخصصی قلب، ارتوپدی و ترمیمی فعالیت می‌کند از شش سال پیش فعالیت خود را در ایران آغاز کرده‌است و تا کنون در چهار شهر ایران، کرمان، رفسنجان، گنبد کاووس و اراک نمایندگی تاسیس کرده‌است، تا فرآیند شناسایی، تشکیل پروند و ارجاع کودکان بیمار را به پزشک در این شهرستان‌ها تسریع کند. جدیدترین نمایندگی موسسه خیریه زنجیره امید روز گذشته در اراک افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این نمایندگی موسسه زنجیره امید که به دست مدیر عامل موسسه خیریه زنجیره امید ایران، مریم مرعشی، با حضور معاونت مشارکت‌های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی و هیات مدیره موسسه خیریه زنجیر امید اراک برگزار شد، دفتر نمایندگی موسسه در خیابان دکتر حسابی اراک، جنب هنرستان میرداماد تاسیس شد تا از این پس پذیرای کودکان بیمار نیازمند باشد.

پس از افتتاح این دفتر مراسمی به همت کامران مولایی، مدیر عامل مجموعه هتل امیرکبیر در مجموعه آمفی تئاتر این هتل برگزار شد که تعدادی از خیرین و نیکوکاران شهر اراک در کنار معاون سیاسی استاندار مرکزی، هیات مدیره نمایندگی زنجیره امید در اراک و مدیر عامل موسسه خیریه زنجیره امید ایران در آن حاضر بودند.

در این مراسم، صفری از اعضای هیات مدیره نمایندگی موسسه زنجیره امید در اراک ضمن سخنانی به معرفی فعالیت‌های انجمن و اهداف تاسیس نمایندگی در شهرستان‌ها پرداخت. در بخش دیگری از این مراسم که با برنامه‌های متنوع از جمله اجرا یک برنامه جذاب، از سوی گروه سرود آوا از انجمن ناشنوایان اراک، ادامه یافت، کامران مولایی، نیکوکار اراکی و حامی موسسه زنجیره امید در شهر اراک ضمن سخنانی به اهمیت کمک به درمان کودکان و بهبود اوضاع سلامتی کودکان نیازمند در استان مرکزی و شهر اراک پرداخت.

مریم مرعشی، مدیرعامل موسسه خیریه زنجیره امید ضمن اشاره به فعالیت‌های این موسسه در سراسر کشور و درمان نزدیک به ۴۰۰۰ کودک بیمار نیازمند در طول ۶ سال گذشته، افتتاح نمایندگی در شهرستان اراک را قدمی دیگر در تسریع درمان و توسعه کودکان تحت پوشش این موسسه دانست. وی اضافه کرد هر چند تا کنون بیش از ۶۰ کودک بیمار از استان مرکزی به موسسه زنجیره امید مراجعه کرده‌اند و با استفاده از خدمات این موسسه سلامت خود را بازیافته‌اند، با تاسیس این نمایندگی تعداد کودکان تحت پوشش موسسه در استان افزایش خواهد یافت و همچنین روند درمان این کودکان با کمک خیرین و نیکوکاران استان مرکزی تسریع خواهد شد.

در این مراسم همچنین از کمک‌های کامران مولایی، مدیر عامل مجموعه هتل امیرکبیر اراک به موسسه زنجیره امید و حمایت او از تشکیل نمایندگی اراک تقدیر و تشکر شد و یک لوح تقدیر از سوی موسسه خیریه زنجیره امید به رسم یادبود به ایشان اهدا شد.

نمایندگی موسسه خیریه زنجیره امید در اراک به همت تعدادی از نیکوکاران و خیرین شهرستان اراک، آقایان فرجی، مولایی، صفری و کاشانچی و خانم نظری تاسیس شده‌است. در دفتر این موسسه کودکان نیازمند که دچار بیماری‌های مختلف قلبی، نقص‌ها و بیماری‌های ارتوپدی و استخوانی و همچنین نیازمند به جراحی‌های ترمیمی و پلاستیک هستند، پذیرش می‌شوند.

محل دفتر نمایندگی موسسه زنجیره امید در استان مرکزی در شهر اراک – خیابان دکتر حسابی – جنب هنرستان میرداماد – پ ۲۲۶ واقع شده‌است. برای تماس با این دفتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۸۱۶۰۲۸۳۸ تماس حاصل نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha