تست‌ مواد مخدر رانندگان مشکوک ۵۰ درصد مثبت است

سلامت نیوز : رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی کشته‌های تصادفات در تهران گفت: این در حالی است که نتیجه ۵۰ درصد تست مواد مخدر رانندگان مشکوک مثبت اعلام شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز در جلسه هم اندیشی با شرکت‌های بیمه گفت: تعداد کشته های تصادفات تهران از 1460 نفر در سال گذشته به 819 نفر در سال‌جاری رسیده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن کاهش تعداد کشته‌های تصادفات در تهران گفت: پلیس آمادگی دارد تا هر طرح و راهکاری که بیمه ها ارایه دهند را در تهران اجرا کند.

سردار رحیمی تصریح کرد: از جمله این موارد پرداخت خسارات در محل تصادفات است که ما آماده اجرای آن هستیم.

فرمانده راهنمایی و رااندگی تهران بزرگ گفت: از بیمه‌ها میخواهم که با اختصاص یک تا دو درصد منابع خود، به حوزه پیشگیری ورود پیدا کنند.

وی همچنین به وقوع یک حادثه دلخراش در شب گذشته اشاره کرد و گفت: یک دستگاه موتورسیکلت 600cc با سرعت بسیار زیاد در صالح آباد با موانع برخورد و دو سرنشین آن کشته شدند.

سردار رحیمی گفت: متاسفانه رفتارهای بسیار خطرناکی از بعضی رانندگان ما سر میزند.

فرمانده راهور تهران بزرگ گفت: در 9 ماه ابتدایی 91، از 402 تست انجام شده مواد مخدر و مشروبات الکلی از رانندگان تعداد 169 مورد مثبت بوده است.

وی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه امسال از 526 مورد تست انجام شده 272 مورد مثبت بوده است.

سردار رحیمی گفت: نیاز است که بیمه ها و سایر دستگاههای برای حل این معضل وارد شوند این در حالی است که این تستها از رانندگان مشکوک گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha