نرخ تعرفه های درمانی سال 93 تا پایان ماه جاری تعیین می‌شود

سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت تعیین تعرفه های درمانی سال آینده گفت: نرخ تعرفه ها تا پایان ماه جاری تعیین می شود.

رسول خضری در گفت و گو با پانا، با بیان این مطلب اظهار داشت: تا جایی که موضوع تعیین تعرفه ها را پیگیری کرده ایم، جلسه مشترکی بین وزارت بهداشت و وزارت رفاه و همچنین سازمان های بیمه ای برگزار شد که بر اساس آن مقرر شد نرخ تعرفه های تشخیصی درمانی سال 93 تا پایان ماه جاری نهایی شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه تکلیف تعرفه ها باید زودتر مشخص شود، تصریح کرد: برای بررسی تعرفه های درمانی تخصیص اعتبارات بسیار مهم است، البته با توجه به اینکه اعتبارات سازمان های بیمه گر و بخش درمان در مجلس نهایی نشده باید منتظر تصویب اعتبارات باشیم تا بر اساس آن تعرفه ها قیمت گذاری شوند.

وی با تاکید براینکه بیمه ها عهده دار هزینه های خدمات درمانی خواهند بود، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، شورای عالی بیمه، وزارت بهداشت و وزارت رفاه به طور جدی به دنبال کاهش سهم پرداخت مردم در هزینه های درمانی هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به افزایش میزان تعرفه های درمانی گفت: اینکه تعرفه ها تا چه میزان افزایش پیدا می کنند چرا که ابتدا باید قیمت تمام شده آن محاسبه شود و این تصمیم بزرگ منجر به ارتقای کیفیت خدمات درمانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha