مدیر روابط عمومی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: محصولی که به عنوان چای لاغری در یکی از برنامه های سیما تبلیغ شده نه تنها موجب لاغری نمی‌شود بلکه بیماری‌های گوارشی و کبدی را نیز در پی داشته است.

هشدار سازمان غذا و دارو درباره عوارض چای تبلیغ شده در تلویزیون!

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: محصولی که به عنوان چای لاغری در یکی از برنامه های سیما تبلیغ شده نه تنها موجب لاغری نمی‌شود بلکه بیماری‌های گوارشی و کبدی را نیز در پی داشته است.


مهندس محمد هاشمی در گفت‌و‌گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از برنامه‌های پرمخاطب سیما اقدام به تبلیغ چای لاغری با عنوان تیما نموده است که محتویات این بسته‌ها چیزی جز 300 گرم چای سبز نامرغوب نبوده است؛ لذا این محصول نه تنها علی رغم ادعای خویش موجب لاغری نمی‌شود بلکه بیماری‌های گوارشی و کبدی را نیز در پی داشته است.


وی در ادامه از مسوولان صدا و سیما به عنوان رسانه مورد وثوق مردم در خواست کرد، نظارت بسیار جدی‌تری بر برنامه‌های خود داشته باشند تا برنامه‌های منسجم و هدفمند ارگانها و سازمانهایی چون سازمان غذا و دارو به عنوان متولی مستقیم سلامت غذایی مردم فدای زیاده خواهی عده‌ای سودجو نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha