چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

سلامت نیوز : پلیس هند روز سه شنبه اعلام کرد که مردی را در منطقه توریستی گوا، واقع در جنوب غرب هند دستگیر کرده که متهم به تجاوز به دختر چهار ساله ایرانی است که به همراه مادرش برای تعطیلات به هند سفر کرده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرارو ؛ پلیس گوا گفت روز دوشنبه مرد 32 ساله ای را دستگیر کرده که گفته می شود در 22 ژانویه در روستای شمالی "آرپورا" به یک دختر بچه ایرانی حمله کرده بود.

این دختر روز دوشنبه وقوع این حادثه را با مادرش در میان می گذارد و همین امر باعث می شود وی به پلیس شکایت کند. به گفته پلیس، آنها توانستند در عملیات جستجویی، فورا این مرد را دستگیر کنند و این در حالی است که مرد با اطلاع از این شکایت قصد فرار داشته است.

پس از اعتراضات سال گذشته مردم هند به رفتاری که با یک دانشجو در دهلی نو شد و تجاوز گروهی به وی، مرگ این دختر را در پی داشت، خشونت جنسی در این کشور بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

ضمن اینکه خشونت جنسی علیه خارجی ها در این کشور مقوله جدیدی نیست. در ماه دسامبر بود که پلیس گوا یک مربی یوگا را به جرم تجاوز به یکی از دانش آموزان آلمانی خود دستگیر کرد.

اوایل ماه جاری بود که انگلیس و فرانسه مشاوره مسافرتی خود را توجیه کردند تا به مسافران هند در مورد خطر حملات جنسی در این کشور هشدار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha