تهیه دستورالعمل مقابله با پدیده زیرمیزی/ پزشکان دانه درشت در رأس زیرمیزی بگیران هستند

سلامت نیوز : عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص لیست منتشر شد از اسامی برخی پزشکان در رابطه با پدیده زیرمیزی گفت: دستورالعمل مقابله با پدیده زیرمیزی تهیه می شود.

رسول خضری در گفت و گو با پانا، با تأکید بر ضرورت برخورد با پدیده زیرمیزی اظهار داشت: روز گذشت پدیده زیرمیزی توسط برخی پزشکان با حضور مسئولان وزارت بهداشت در جلسه کمیسیون بهداشت بررسی شد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به محتوای جلسه مذکور گفت: در این جلسه مقرر شد تا دستورالعملی برای مقابله با پدیده زیرمیزی تهیه شود و برخورد با این پدیده اجرایی شود.

وی با بیان اینکه لیست منتشر شده مستند است، خاطرنشان کرد: قطعا با این موضوع برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

خضری تصریح کرد: پدیده زیرمیزی علاوه بر ضربه زدن به اعتبار جامعه پزشکی، بسیاری از بیماران را با مشکل تامین هزینه‌ های درمان مواجه کرده است و در واقع وجود پزشکان دانه درشت که در رأس زیرمیزی بگیران هستند نام حوزه بهداشت و درمان و جامعه پزشکی را خدشه دار می کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته تاکید اعضای کمیسیون بهداشت بر این است که مسئولان مربوطه با معضل کلی پدیده زیرمیزی برخورد کنند تا شاهد این پدیده شوم نباشیم، نه اینکه تنها با تعدادی از این افراد مقابله و برخورد شود.

انتشار یک فهرست اسامی مخفف 14 نفر از پزشکانی که در زیر میزی گرفتن به عنوان دانه درشت مطرح شده اند، طی روزهای گذشته در یکی از رسانه ها موجب شد تا واکنش های زیادی در میان مردم و مسئولان به وجود آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha