حریق در زیرزمین یک ساختمان 4 طبقه که موتور خانه بود و مقدار زیادی اجناس تولیدی شرکت و وسایل برقی الکترونیکی همراه با اجناس مستعمل در آن قرار داشت رخ داد که موجب شد تا دود زیادی طبقات بالایی را فرا گیرد.

سلامت نیوز: حریق در زیرزمین یک ساختمان 4 طبقه که موتور خانه بود و مقدار زیادی اجناس تولیدی شرکت و وسایل برقی الکترونیکی همراه با اجناس مستعمل در آن قرار داشت رخ داد که موجب شد تا دود زیادی طبقات بالایی را فرا گیرد.

"سید جلال ملکی" در گفت و گو با ایلنا از حریق در یک ساختمان چهار طبقه واقع در خیابان سعدی جنوبی بین خ جمهوری و اکباتان خبر دارد و اظهار کرداین حاد ثه در 30: 14 دقیقه رخ داد که بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه بالا بر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد

وی ادامه داد:  حریق در زیرزمین یک ساختمان 4 طبقه که موتور خانه بود و مقدار زیادی اجناس تولیدی شرکت و وسایل برقی الکترونیکی همراه با اجناس مستعمل در آن قرار داشت رخ داد که موجب شد تا دود زیادی طبقات بالایی را فرا گیرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به این که اعلام شده بود کسی در این ساختمان حضور ندارد اظهار داشت: با این شرایط گروهی از آتش نشانان وارد طبقات شدند و سه نفر را از داخل طبقات نجات دادند که حال یک نفر از آنها که در طبقه اول بود وخیم اعلام شد.

به گفته وی، این فرد که پیرمردی 65 ساله بود به دلیل دود گرفتگی شدید بی حال شده بود که اتش نشانان با دادن ماسک تنفسی خود این فرد را نجات دادند.

ملکی گفت: گروهی دیگر از آتش نشانان نیز با اطفاء  کامل حریق به ایمن سازی محل پرداختند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است خاطر نشان کرد: ماموریت آتش نشانان نیز در ساعت 30: 16 به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha