ورود کامیون حامل مصالح به داخل یک مجتمع مسکونی یک کشته و 4 مجروح بر جا گذاشت.

ورود کامیون به داخل مجتمع مسکونی/ یک کشته و چهار مجروح

سلامت نیوز: ورود کامیون حامل مصالح به داخل یک مجتمع مسکونی یک کشته و 4 مجروح بر جا گذاشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با مهر در این باره گفت: ساعت 3 و 47 دقیقه بامداد امروز ورود یک کامیون کمپرسی به داخل یک مجتمع مسکونی در انتهای خیابان شیخ بهایی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان 2 ایستگاه خود را به محل حادثه رسانده و در بررسیهای خود دریافته است یک کامیون حامل مصالح به شدت با این خانه برخورد کرده و وارد طبقه همکف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: شدت برخورد به حدی بود که مصالح کامیون وارد طبقه اول شده و این طبقه را به طور کامل تخریب کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حادثه دو زن و دو مرد در طبقه اول حضور داشتند که آتش نشانان آنها را خارج و تحویل امدادگران اورژانس دادند. 6 نفر نیز در طبقه دوم حضور داشتندکه خوشبختانه به آنها آسیبی وارد نشده بود.

ملکی افزود: راننده کامیون در داخل اتاقک گرفتار شده بود که آتش نشانان با ایمن سازی محل و برش اتاقک راننده را خارج کردند که امدادگران اورژانس پس از معاینه اعلام کرده وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت: در جریان این حادثه به 7 دستگاه خودرو که در طبقه همکف پارک بودند آسیب وارد شد که آتش نشانان با کمک چرثقیل کامیون را از داخل این مجتمع خارج کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha