شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 104809

سلامت نیوز : رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: وزش شدید باد در ۱۶ روستای شهرستان‌های آمل و بابل سقف ۴۶ واحد مسکونی را از جا کند و برد.

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طی روز گذشته وزش شدید باد در 5 روستای بابل و 11 روستای آمل خساراتی بر جای گذاشت.

وی گفت: شدت باد به حدی بود که سقف شیروانی 46 واحد مسکونی در این روستاها را کند و با خود برده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر بابیان اینکه 184 نفر در این حادثه امداد رسانی شدند افزود: 5 نفر نیز از اهالی این روستاها با کمک امدادگران اسکان اضطراری داده شدند.

برف و کولاک در 10 استان کشور

کولیوند همچنین از بارش برف و کولاک در 10 استان به ویژه استانهای شمالی خبر داد و افزود: طی سه روز اخیر به دلیل بارش سنگین در جاده‌ها 2500 نفر امداد‌رسانی شده و 465 نفر اسکان اضطراری داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات از بیرون کشیدن 422 خودرو از دل برف توسط امدادگران هلال احمر خبر داد.

وی در مورد آمار آسیب دیدگان ناشی از برف و کولاک نیز خاطرنشان کرد: 10 مصدوم از جمله 4 مادر باردار به دلیل سرمازدگی و مشکلات قلبی به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گفته کولیوند جاده پونل به خلخال در استان اردبیل، گردنه خوش ییلاق در جاده آزاد شهر به شاهرود در استان گلستان از شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده است.

استان‌های آذربایجان شرقی،‌اردبیل، خراسان شمالی،‌زنجان، سمنان، گلستان،گیلان مازندران، یزد و خراسان رضوی طی سه روز گذشته شاهد بارش‌های زمستانه برف و کولاک بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha