یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 104861

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست علت نهایی آلودگی هوای شهر اهواز و مسمومیت مردم پس از بارش باران را اعلام کرد.

علت نهایی آلودگی هوای اهواز و مسمومیت مردم

سلامت نیوز: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست علت نهایی آلودگی هوای شهر اهواز و مسمومیت مردم پس از بارش باران را اعلام کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سعید متصدی افزود: با شرایطی که در این شهر پس از بارش باران برای مردم به وجود آمد، دو علت به عنوان علل نهایی این مشکل معرفی شدند که شامل دی‌اکسید گوگرد و دی‌اکسید ازت می‌شود.


وی ادامه داد: سندرم تنفسی معمولا بر اساس همین دو آلاینده به وجود می‌آید که به همین منظور تلاش می‌کنیم منابعی که دی‌اکسید گوگرد زیادی را وارد هوای این شهر کرده و سلامت شهروندان را به خطر انداخته‌اند، حذف کنیم.


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: برای حذف این آلاینده‌ها با کمک وزارت نفت برنامه‌هایی را در دست داریم و خوشبختانه در این زمینه به موفقیت‌هایی نیز رسیده و یکسری از منابع آلاینده این شهر را کنترل کرده‌ایم.


متصدی تصریح کرد: البته هنوز علت اصلی اینکه این آلاینده‌ها از کدام منبع منتشر شده است، مشخص نشده و به کلی چنین موضوعی به سختی قابل تشخیص است اما خوشبختانه بعد از دو مورد قبلی، دیگر موضوع خاصی راجع به مسمومیت افراد پس از بارش باران نداشته‌ایم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha