سلامت نیوز : معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از ابلاغ 1.5 میلیارد تومان برای کاشت حلزون به مراکز بهزیستی سراسر کشور خبر داد.

یحیی سخنگویی در گفت و گو با پانا، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغ یک میلیارد و نیم به منظور عمل کاشت حلزون اختصاص داده شده و این اعتبار به مراکز بهزیستی در کشور ابلاغ شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون پشت نوبتی های کاشت حلزون را به صفر رسانده ایم.
وی با اشاره به ورود سازمان بهزیستی در زمینه توانبخشی و ارائه خدمات هدفمند به جامعه هدف خاطرنشان کرد: خوشبختانه  اعتبار کاشت حلزون از تجهیزات پزشکی توانبخشی جدا شده و با تخصیص اعتبارات مناسب شرایط به گونه ‌ای است که پشت نوبتی برای کاشت حلزون در کشور نمی ماند.
این مقام مسئول در سازمان بهزیستی اضافه کرد: عمل کاشت حلزون برای کودکان توسط سازمان بهزیستی و همکاری وزارت بهداشت انجام می شود ضمن اینکه هیچ کودکی برای دریافت هزینه های جراحی کاشت حلزون خود با مشکل مواجه نمی شود.
سخنگویی با اشاره به تعداد افراد مستمری بگیر معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار داشت: 230 هزار نفر در حوزه توانبخشی تحت پوشش هستند و مستمری دریافت می کنند، البته در مجموع بیش از یک میلیون فرد معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha