سلامت نیوز :قائم مقام سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۶ هزار و ۳۰۰ نفر در برف و کولاک سه روز گذشته در سطح کشور خبر داد و گفت: در این مدت ۳۵ نفر در حوادث برفی کشور مصدوم شدند که ۲۴ نفر از آن‌ها از جمله یک خانم باردار به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده و ۱۱ نفر نیز تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ مجتبی سیف به تاثیر پذیری ۱۸ استان کشور در برف و کولاک سه روز گذشته اشاره کرد و افزود: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان شمالی، رضوی. جنوبی، زنجان، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و یزد با بیشترین حجم بارش برف و کولاک در این مدت مواجه بودند.

وی با اشاره به اسکان ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در حوادث کولاکی کشور، افزود: در سه روز گذشته یک هزار و ۱۰۰ خودرو نیز با انجام عملیات رهاسازی از میان برف و کولاک خارج شده است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: در این مدت ۶۸۸ نیروی امدادی در قالب ۲۳۷ تیم عملیاتی، مشغول فعالیت در محورهای مواصلاتی کشور بوده‌اند.

سیف از بکارگیری ۲۱۰ خودرو عملیاتی در حوادث کولاک خبر داد و افزود: با تلاش امدادگران تا به امروز بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی، ۶۲۰ تخته پتو و ۴۴۰ قرص نان در میان مردم در راه مانده توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha