سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشار به یکپارچه سازی بیمه در کشور گفت: تجمیع اطلاعات و یکپارچه سازی بیمه شدگان هم اکنون در دستور کار وزارت رفاه قرار دارد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با پانا، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از اولویت هایی که در دستور کار بیمه سلامت قرار دارد، موضوع تجمیع بیمه های درمانی است که این مساله با رایزنی سایر ارگان های مربوطه آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در ادامه در پاسخ به این سوال که تجمیع بیمه ها چه زمانی عملیاتی می شود، اظهار داشت: امیدواریم که بحث تجمیع بیمه‌ ها در ابتدای سال آینده به نتیجه برسد. البته موضوع تجمیع سازمان های بیمه گر در بیمه سلامت ایران نیازمند همکاری دستگاه ای مربوطه و مجلس است تا به جمع بندی مطلوبی برسد.

وی همچنین درباره زمان ارائه تعرفه های درمانی سال آینده نیز به پانا گفت: یکی از مواردی که در حال حاضر در شورای عالی بیمه و با حضور نمایندگان سازمان‌ های بیمه‌ گر و همچنین وزارت بهداشت پیگیری می ‌شود، بحث تعرفه‌ های درمانی سال 93 است که هم اکنون مراحل کارشناسی آن به پایان رسیده است.

محسنی بندپی یادآور شد: با توجه به اینکه مرحله اول کارشناسی تعرفه های درمانی سال آینده به پایان رسیده لذا پیش‌ بینی می ‌شود تا اواسط ماه آینده، نرخ تعرفه‌ های درمانی نهایی و به تایید هیات دولت برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha