دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 104997

سلامت نیوز : دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: پیشگیری راهبرد اساسی در همه بخشهای جمعیت به‌ ویژه در حوزه حراست است و در واقع یکی از ارزشهای اصلی مدیریت در جمعیت هلال‌احمر محسوب می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ دکتر سید احمد موسوی در گردهمایی سراسری مدیران حراست جمعیت هلال احمر با اشاره به عزت و سرافراری که انقلاب اسلامی برای ملت ایران به وجود آورده است، گفت: ما در حال حاضر در کشوری زندگی می‌کنیم که در دنیا مطرح است و این موضوع به لطف انقلاب اسلامی برای کشور ما به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید خدا را شاکر باشیم که در این مقطع از تاریخ در کشوری زندگی می‌کنیم که پرچم اهل بیت در دست دارد و تحول بزرگی را در ۳۰ سال اخیر به وجود آورده است.

موسوی افزود: انقلاب اسلامی امانت ارزشمند تاریخی است که دست ما سپرده شده و باید با پاسداری و حراست از آن به دستاورد‌هایش بیافزاییم.

افراد شاغل در حراست از فداکار‌ترین نیروهای جمعیت محسوب می‌شوند

دیبر کل جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به جایگاه ارزشی حراست در جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: افراد شاغل در حراست به واقع از مظلوم‌ترین، مومن‌ترین، خدوم‌ترین و فداکار‌ترین نیروهای جمعیت محسوب می‌شوند که با حفظ دیانت به فعالیت در هلال احمر مشغول هستند.

موسوی با بیان اینکه مدیریت حراست اکنون در دستان کسی قرار گرفته که یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمعیت محسوب می‌شود، افزود: حراست باید پناهگاه و مامن همه نیروهای جمعیت باشد و با دوری کردن از ایجاد زمینه بدگویی و تهمت، زمینه حفظ اسرار کارکنان را در هر شرایطی فراهم کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در ادامه به پیشگیری به عنوان یکی از اصول مهم جمعیت اشاره کرد و گفت: باید تمهیدات را طوری در نظر گرفت که خطایی رخ ندهد و افراد از ضابطه‌ها فاصله نگیرند.

موسوی خاطرنشان کرد: پیشگیری تنها در حوزه سلامت اهمیت ندارد و باید در تمام حوزه‌ها به عنوان ارزش در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: برای دست یابی موفق به این ارزش، باید اخلاق را در روابطمان حاکم کنیم.

موسوی افزود: یکی از مهم‌ترین اصولی که در کنار پیشگیری دارای اهمیت است، رازداری است که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مهم مدیریتی نیز محسوب می‌شود.

لزوم ارزیابی افراد بر اساس شاخصه‌ها

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به لزوم ارزیابی بر اساس شاخصه‌ها، گفت: باید اجازه داد تا ارزیابی‌ها بر اساس شاخصه‌ها صورت بگیرد، چرا که در ارزیابی بر اساس مقیاس‌های انسانی ممکن است نفسانی تصمیم‌گیری شود.

وی به لزوم دور بودن حراست از چالشهای سیاسی اشاره کرد و افزود: نوسانات سیاسی در همه ارگان‌ها صورت می‌گیرد، اما حراست باید بطور کامل از این موضوع مصون باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در هر شرایطی باید در کنار دولت منتخب مردم به خدمت رسانی مشغول باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha