سلامت نیوز : مجمع خیرین سلامت نزدیک به ۵۰ مرکز بهداشتی درمانی را در سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجمع خیرین سلامت کشور ؛ سید رضا نیری در مراسم جشن پیروزی در جمع کارکنان این نهاد مردمی اعلام کرد: تعداد 50 واحد مرکز بهداشتی درمانی شامل خانه بهداشت، مرکز بهداشتی درمانی، اورژانس، نمازخانه، خانه پزشک، پایگاه تسهیلات زایمان، بخش‌های دیالیز و کودکان NICU در مناطق کمتر توسعه یافته کشور از سوی مجمع خیرین سلامت سراسر کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت اضافه کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر نیز کلنگ احداث تعداد 20 طرح عمرانی خانه بهداشت روستایی زمین زده خواهد شد.

نیری افزود: راه‌اندازی دفاتر مجمع خیرین سلامت شهرستانها و بیمارستانها و برگزاری همایش تجلیل از خیرین از دیگر برنامه‌های این نهاد مردمی و خیر محور و سلامت محور می‌باشد.

وی خاطرنشان ساخت: توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های بیماران نیازمند، رسیدگی به مشکلات درمان بیماران صعب‌العلاج و عیادت از بیماران را در بیماران را در برنامه‌های دهه فجر خود جای داده است.

وی تأکید کرد: غیر از برنامه‌های روزمره مثل آذین‌بندی و مراسم جشن بازدید از دفاتر مجمع و حضور و مشارکت در جشنهای ملی جزء وظایف و برنامه‌های مجمع در دهه فجر می‌باشد.

مشاور وزیر بهداشت بیان داشت: تأمین و خرید تجهیزات پزشکی 10 مرکز درمانی و تجدید میثاق با آرمنانهای امام راحل در این برنامه‌ها گنجانده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha