سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 105012

خانم‌ها! جذابیت واقعی خود را به مردها نشان دهید

سلامت نیوز : گاهی برخی از زن ها به جایی می رسند که به مردها اعتماد ندارند و در مقابل آنها احساس ناامنی می کنند. این زنان همیشه در مقابل مردها،  مراقب رفتار و حرف های خود هستند و این باعث می شود تا عصبی شوند.این حس آسیب‌پذیریِ آنها را مردها درک می کنند و همین باعث رنجش بیشتر زنان می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت برترین ها ؛ زنانی که به مردها حس بدبینی دارند همچون عروسکی منتظر واکنش های صاحب خود هستند. آنها برای عدم اعتمادبه نفسی که دارند، بسیار مطیع مردان می شوند و دایم در حال ستایش آنها هستند. اما زمان تغییر فرار رسیده است. باید طرز فکر خود را تغییر دهید. باید به عنوان یک زن همه مهارت ها، توانایی ها و موفقیت های خود را درک کنید. باید آنها را پرورش دهید. بسیاری از زنان – نه فقط در جامعه ما که در همه دنیا – به اشتباه تصور می کنند باید نیازهای مرد را در اولویت و بالاتر از نیازهای خود قرار دهند.

به خیال خود به این ترتیب می توانند عشق بیشتری از مرد زندگیشان دریافت کنند. اما این اشتباه محض است. وقتی انسان نتواند خودش را بشناسد، نیازهای خودش را کشف کند چطور می تواند فرد دیگری رابشناسد و نیازهایش را برآورده کند؟ هر انسانی - فرقی ندارد زن یا مرد - باید ابتدا برای خود و خواسته های خود ارزش قایل شود و دیگران را در درجه دوم اهمیت ها قرار دهد.

چرا مهم تر دانستن مردها نتیجه درستی به دنبال ندارد؟

تجربه ثابت کرده است، مردان از زنانی که بیشتر از خود به آنها توجه می کنند، دوری می کنند و به تدریج علاقه خود را از دست می دهند.  این دقیقا برعکس چیزی است که بیشتر زنان تصور می کنند. اما واقعیت این است که مردان از زنانی که زیاد به آنها توجه می کنند فراری هستند. وقتی همه فکر و ذکر و زندگی خود را وقف مرد زندگیتان کنید، او را خسته می کنید. به او احساس محدود بودن می دهید. باعث می شوید تا حس کند همچون مادر با او رفتار می کنید. همه این مسایل برای یک مرد آزار دهنده هستند. به همین دلیل هر چه بیشتر به او توجه کنید، او بیشتر از شما دور می شود.

یک مرد زمانی عاشق یک زن می شود که بتواند برای خوشحال کردنش کاری انجام دهد. که بتواند برای بهبود رابطه و عشق خود فعالیتی انجام دهد. اگر قرار باشد همه کارها را شما بکنید او هرگز عاشق شما نخواهد شد.

شما به عنوان یک زن نباید خود را به یک گزینه محدود کنید. دیگران را نیز ببینید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید تا بتوانید با دید مثبت تری به مردها نگاه کنید.

چگونه اعتمادبه نفسی که مردان دوست دارند را به دست بیاوریم؟

مسایلی که مطرح کردیم به این مفهوم نیست که به مردان بی اعتنایی کنید و بی خیال خواسته های آنها شوید. برعکس، مردها نیاز دارند بدانند شما از آنها خوشتان آمده است اما به همان اندازه دوست دارند شما اعتمادبه نفس داشته باشید و قدر خود و زندگی خود را نیز بدانید.

یکی از بهترین روش های افزایش اعتمادبه نفس، گسترش روابط اجتماعی است. هرچه بیشتر با آدم های مختلف در هر دو جنس زن و مرد در ارتباط باشید، بیشتر می توانید اعتمادبه نفس را در خود افزایش دهید. این کار مزیت دیگری نیز دارد، اینکه مردها می خواهند خود را به شما برسانند و این رقابت، هیجان رابطه را بیشتر می کند.

وقتی دوستان زیادی داشته باشید، مردها سعی می کنند برای جلب توجه شما و نزدیک تر کردن شما به خود همه تلاش خود را انجام دهند. به این ترتیب، علاوه بر اینکه خود را بهتر می شناسید و اعتمادبه نفس خود را افزایش می دهید، می توانید مرد موردعلاقه خود را نیز به خود جلب کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha