عملیات برفروبی در سطح محورهای ارتباطی تنكابن ادامه دارد

سلامت نیوز : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنكابن از اجرای عملیات برفروبی و یخ زدایی محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و عنوان كرد : با توجه به حجم بالای برف ( بیش از 1.20 متر ) در سطح محورهای تنكابن ، عملیات برفروبی و یخ زدایی راهای ارتباطی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران ؛ مهندس رحمان طالش حسینی گفت : پس از بارش سنگین و مداوم برف و كولاك در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی ، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امكانات و ماشین آلات راهداری اقدام با بازگشایی محورهای ارتباطی كردند.
وی از فعالیت شبانه روزی راهداران برای بازگشایی محور "چالكرود - نشتارود" خبر داد و گفت : خوشبختانه راهداران سخت كوش مستقر در سطح محور مذكور توانستند پس از ساعتهای تلاش و كوشش دو لاین محور مذكور را بازگشایی كنند.

طالش حسینی افزود: انشاءالله به محض بازگشایی و تردد خودروها در محورهای اصلی ، اكیپ های راهداری به كمك دیگر راهداران برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی اعزام خواهند شد.رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تنكابن اظهار داشت : برای تسریع در انجام امور راهداری و بازگشایی محورها ، این اداره از امكانات و ماشین آلات اداره كل راه و شهرسازی استان البرز برای بازگشایی محورها استفاده نموده ، كه جا دارد از همكاری و مساعدت مسؤلین این اداره كل جهت رفع مشكلات مردم قدردانی نمایم.

وی خاطر نشان ساخت : با توجه به حجم بالای ترافیك در سطح محورهای غرب استان و سهولت در امر امداد رسانی و بازگشایی محورها از مردم و مسافرین عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری به این مناطق پرهیز كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha