سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

سلامت نیوز : رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر از تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی راههای ارتباطی این شهرستان خبر داد و عنوان كرد : با تلاش راهداران و همكاری دیگر دستگاه های اجرایی در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی نوشهر باز و تردد در آنها برقرار است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران ؛ مهندس درویشعلی میار ضمن اعلام این مطلب گفت : پس از بارش سنگین و مداوم برف و كولاك در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی ، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امكانات و ماشین آلات راهداری اقدام با بازگشایی محورهای ارتباطی كردند.

وی افزود : با همت و تلاش راهداران چیزی افزون بر هفتاد درصد محورهای فرعی و روستایی این شهرستان بازگشایی شده و مابقی نیز به زودی با همكاری و همدلی مسؤلین ذیربط بازگشایی می شوند.

مهندس میار ضمن قدردانی از مسؤلان دیگر دستگاه های اجرایی برای همكاری با مجموعه راه و شهرسازی اظهار داشت : تعامل و همكاری پیمانكاران تحت پوشش این اداره با اعزام ماشین آلات راهسازی خود جهت بازگشایی محورها ستودنی است.

گفتنی است مركز اطلاعات راههای مازندران با دو شماره تلفن 141 (گویا ) و 2222320 (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام كوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافران و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha