سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 105046

هفت فایده غیر منتظره برقراری رابطه جنسی

سلامت نیوز : با برقراری رابطه جنسی مناسب می توان با بیماری ها مبارزه کرد، دردها را تسکین داد و چهره ای جوان و جذاب داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه ؛ در ادامه می توانید با 7 فایده برقراری ارتباط جنسی آشنا شوید.

1- تنفس راحت تر
رابطه جنسی آنتی هیستامینی طبیعی است و نقش بسیار زیادی در مقابله با تب یونجه و آسم ایفا می کند.

2- چهره جذاب و جوان
دانشمندان بیمارستان سلطنتی اسکاتلند در ادینبورو پس از مطالعه بر روی بیش از سه هزار و پانصد فرد 18 تا 102 ساله که جوان به نظر می رسیدند، پی بردند، زندگی جنسی خوب عامل مهمی در ایجاد چهره جذاب و جوان است. محققان معتقدند، ارتباط جنسی سبب کاهش استرس، رضایت بیشتر و خواب بهتر می شود.

3- کمک کردن به بدن در مقابله با بیماری ها 
پس از دو بار برقراری ارتباط جنسی در هفته، میزان تولید ایمونوگلوبولین - دسته‌ای از مولکول‌های زیستی که در سیستم ایمنی فعال هستند - 30 درصد افزایش می یابد که نتیجه اش تقویت سیستم ایمنی بدن است. پژوهشگران دریافتند، داشتن زندگی جنسی مناسب می تواند خطر ابتلا به سرطان، بیماری قلبی، سکته مغزی و سرماخوردگی را کاهش دهد.

4- سوزاندن کالری
برقراری رابطه جنسی ورزشی ایده آل است و سبب سوزاندن کالری و چربی های بدن می شود. کارشناسان معتقدند در طول 20 دقیقه برقراری رابطه جنسی 96 کالری سوزانده می شود.

5- کاهش درد
نتیجه مطالعات متعدد متخصصان بخش زنان مایو کلینیک نشان می دهد، تحریک واژن در طول رابطه جنسی سبب افزایش لذت، تحمل درد قاعدگی، ورم مفاصل، سردرد میگرنی و ... می شود.

6- افزایش طول عمر
دکتر جیمز ویلز، استاد بهداشت جنسی دانشگاه هاروارد و نویسنده کتاب " معنای زندگی جنسی " گفت:" مردانی که دو یا سه بار در هفته ارتباط جنسی برقرار می کنند 50 درصد کمتر از افرادی که چنین نمی کنند در معرض مرگ قرار دارند.

7- احساس رفاه
نتیجه یک مطالعه بر روی هزار و هشتصد فردی که فعالیت جنسی مناسبی داشتند نشان داد، ترشح هورمون های اندورفین و اکسی توسین در اوج لذت جنسی سبب بروز احساس رفاه در افراد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهادر ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام. کاش این امکان را به سایت خوبتان اضافه میکردید که بشود خبرها و مطالب شما را برای دیگران ایمیل کرد. آگاهی های خوبی میدهید. سپاس