سلامت نیوز : رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به پوشش امدادی به بیش از ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر در برف و کولاک سه روز گذشته در سطح کشور از انتقال ۱۶ زن باردار به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم ؛ پیرحسین کولیوند از پوشش امدادی به بیش از 18 هزار و 400 نفر در برف و کولاک سه روز گذشته در سطح کشور خبر داد و گفت: بیش از 5 هزار و 200 نفر نیز در این مدت توسط امدادگران هلال احمر تحت اسکان اضطراری قرار گرفتند.

کولیوند به تحت تاثیر قرار گرفتن 26 استان در برف و کولاک این سه روز اشاره کرد و افزود: نیروهای امدادی استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، فارس، قزوین، قم، سمنان، کردستان، کرمانشاه، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندارن، مرکزی، سیستان و بلوچستان و یزد در این مدت عملیات‌های طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و 805 امدادگر در قالب 517 تیم امدادی، گفت:  175 نفر در حوادث کولاکی کشور دچار مصدومیت شدند که از این تعداد 131 نفر از جمله 16 زن باردار به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

رهاسازی 2 هزار و 800 خودرو از میان برف

کولیوند بیان کرد: رهاسازی 2 هزار و 800 خودرو از میان برف نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

وی از بکارگیری 400 خودرو عملیاتی در عملیات‌های انجام شده خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سه روز بیش از 2 هزار و 100  تخته پتو، 10 هزار و 600 بسته غذایی، 15 هزار بطری آب معدنی و 50 هزار قرص نان در میان مردم حادثه دیده توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha