سلامت نیوز : مسئول بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه همه ارگان‌های بهداشتی درمانی در ساخت بیمارستان‌های صحرایی شرکت داشتند، افزود: موضوع مهم، شرکت ارگان های مختلف در برپایی بیمارستان ها و هماهنگی با بسیج جامعه پزشکی بود

به گزارش سلامت نیوز  ؛ محمد رئیس‌زاده ،رئیس بسیج جامعه پزشکی در همایش هفتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی که صبح امروز در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران یکی از اعجازهای بزرگ قرن ۲۱ است.
وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی نیاز به حفاظت دارد، ادامه داد: یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم و امیدواریم که همه مردم قدر این نظام را بدانند و شکر این نعمت الهی را به جا بیاورند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی با اشاره به تشکیل ۳ کارگروه در مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: مدیریت در سلامت یا علم مدیریت در پزشکی یک بحث کلیدی و از جمله محورهای عمده این کارگروه‌ها است که متاسفانه نتوانسته‌ایم آن را بومی و اعمال کنیم.وی افزود: وضعیت جمعیت در آینده با مشکلاتی روبرو می‌شود که بحث بسیار ناراحت کننده‌ای است و جمعیت عظیم سالمندی یک بار بهداشتی بر دوش جامعه پزشکی است.

رئیس‌زاده ساختار صنعت بیمه را یک پایه اساسی مشکلات فعلی جامعه پزشکی برشمرد.وی با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در سال جاری عنوان داشت: برپایی ۲۶ بیمارستان صحرایی، ۳۸ بیمارستان ثابت و اعزام ۷۰ تیم تخصصی پزشکی به استان‌ها از جمله برنامه‌های این سازمان است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه همه ارگان‌های بهداشتی درمانی در ساخت بیمارستان‌های صحرایی شرکت داشتند، افزود: موضوع مهم، شرکت ارگان‌های مختلف در برپایی بیمارستان‌ها و هماهنگی با بسیج جامعه پزشکی بود.

رئیس‌زاده اعزام ۱۴ تیم پزشکی به خارج از کشور از جمله ۵ تیم به آفریقا، ۱۴ تیم به عراق و لبنان و سایر کشورهایی که نیاز درمانی و پزشکی داشتند را از دیگر برنامه‌های انجام شده این سازمان دانست و تصریح کرد: ۳۲۴۰ حلقه‌های صالحین در سراسر کشور تشکیل شد که متشکل از دستاوردهای پزشکی می‌باشد و به انجام کارهای تربیتی پرداختند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی بیان کرد: ۱۵ جلد کتاب درباره شهدای جامعه پزشکی به چاپ رسیده که این کتاب‌ها، کتاب‌های پرتیراژی است که شامل خاطرات، آثار و زندگینامه شهدای پزشک دفاع مقدس می‌باشد.

وی با بیان اینکه ما در زمینه بیان تجربیات جامعه پزشکی در جنگ تحمیلی و همچنین خاطرات شهدای پزشک دوران دفاع مقدس در برابر شهدا سرافکنده هستیم، گفت: کنگره جامعه جراحان با عنوان شهید دکتر رهنمون در یکم و دوم اسفند ماه سال ۹۲ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha