سلامت نیوز :معاون درمان وزیر بهداشت آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی از سوی بیمارستان‌ها و اورژانس‌های 115 را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمد آقاجانی در حاشیه ششمین کنگره بین‌المللی حوادث و بلایا، درباره نحوه خدمات‌رسانی در استان‌های برف‌زده، گفت: بیمارستان‌های غرب استان مازندران طی دو روز گذشته به دلیل قطع آب و برق دچار بحران شده بودند، اما اکنون امکانات برقرار و مشکلات برطرف شده است. از شب گذشته نیز برق بیمارستان تنکابن وصل شده و ارائه خدمات درمانی در حال انجام است.

وی به محدودیت‌های رفت و آمدی ناشی از نبود آمبولانس‌های دو محوره (کمک‌دار) در ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی اشاره کرد و گفت: از آنجا که ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی کشور فاقد آمبولانس‌های کمک‌دار است، رفت و آمد در مناطق صعب‌العبور و لغزنده با مشکل مواجه است، اما در مجموع اورژانس 115 تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به بیماران اورژانسی و انتقال آنها به مراکز درمانی انجام می‌دهد.

وی کمبود زنجیر چرخ را از دیگر مشکلات مطرح در ارائه خدمات به بیماران اورژانسی از سوی آمبولانس‌های اورژانس 115 عنوان کرد و گفت: به دلیل بسته بودن مغازه‌ها، بسیاری از امکانات با مشکل مواجه بود اما خوشبختانه با همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه، مشکلات در حال برطرف شده است. در مجموع اکنون همچنان در رفت‌وآمد از معابر دچار مشکل هستیم.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، در صورتی که امروز هوا مساعد باشد، ماموریت‌های امداد هوایی نیز آغاز می‌شود، چرا که به دلیل شرایط جوی نامساعد، امکان ارائه خدمات امداد هوایی وجود نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha