سلامت نیوز : وزیر بهداشت و درمان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان دکتر سپیر آمادگی دولت تدبیر و امید را برای خدمت‌رسانی به هموطنانان کلیمی در حوزه سلامت اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از بیمارستان کلیمیان دکتر سپیر، گفت: اظهار خوشحالی می‌کنم که در جمع عزیزان کلیمی هم‌وطن هستم به خصوص در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی.

وی افزود: نگاه بنیان‌گذار انقلاب که معتقد بودند همه ایرانیان می‌توانند در کنار هم در سایه استقلال و آزادی تلاش کنند محقق شد.

وی ادامه داد:‌ امروز که بعد از 35 سال نگاه می‌کنیم ایرانیان از هر فرهنگ و دین و آئین در جهت ساخت آبادانی این مملکت تلاش می‌کنند.

وزیر بهداشت و درمان، اظهار داشت: مایه مباهات است که به دلیل حراست از کشور و ارتقای منافع ملی‌مان قلب‌هایمان به هم نزدیک است و در جهت استقلال و پیشرفت کشور همه با هم و در کنار هم تلاش می‌کنیم.

هاشمی افزود:‌ برای من به عنوان یک ایرانی جای خوشبختی است که ماه گذشته همزمان با آغاز سال نوی میلادی در خدمت هموطنان عزیز مسیحی بودم.

وی ادامه داد: شعاری  را که بیمارستان دکتر سپیر برای خود برگزیده است نشان می‌دهد که  صرف نظر از باور خاصی است و از این منظر جای تشکر و قدردانی دارد.

هاشمی گفت: بنده و حسین فریدون از طرف رئیس‌جمهور سلام ایشان را خدمتتان ابلاغ می‌کنیم. وظیفه ماست که خدمت پزشکان و پرستاران برسیم و مشکلات آنها را جویا شویم.

وی افزود: استقلال طلبی بخشی از وجود ذاتی ما ایرانیان است. از طرف دولت تدبیر و امید اعلام آمادگی می‌کنیم تا برای هموطنان کلیمی از سراسر کشور امکانات گرماده فراهم کنیم. امیدواریم بتوانیم به شیوه‌های بهتری در امر سلامت و بهداشت کمک کنیم هرچند در گذشته تا آنجایی که وسع وزارت بهداشت بوده است در این خصوص تلاش به عمل آمده و امیدواریم با کمک مجلس و دولت مشکلات این حوزه را کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دوست ندارم از واژه اقلیت استفاده کنم و به جای آن می‌خواهم از هموطنان کلیمی نام ببرم. امیدوارم در آینده بیشتر در خدمت شما عزیزان باشیم و با وجود سوابقی که عزیزانی مانند سیامک مره‌صدق دارند کار خدمت‌رسانی در حوزه سلامت به هموطنانمان انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha