معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: قانون حمایت از کودکان بی‌سرپرست بزودی برای تصویب نهایی در اختیار هیات وزیران قرار می‌گیرد.

قانون حمایت از کودکان بی‌سرپرست در اختیار هیات وزیران قرار می‌گیرد/این قانون به زودی تصویب می شود

سلامت نیوز: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: قانون حمایت از کودکان بی‌سرپرست بزودی برای تصویب نهایی در اختیار هیات وزیران قرار می‌گیرد.

محمد نفریه در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه قانون حمایت از کودکان بی‌ سرپرست هفته آینده برای تصویب نهایی در اختیار هیئت وزیران قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: با اجرای این قانون بسیاری از مشکلات موجود در زمینه کودکان بی‌ سرپرست مرتفع می شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با بیان اینکه کمبود قانون حمایت از کودکان بی سرپرست مشکلات و خلاءهایی را ایجاد کرده بود، خاطرنشان کرد: با اجرای این قانون، کودکان با شرایط بهتری به خانواده هایی که حائز شرایط هستند، واگذار شوند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این قانون، فرزندخواندگی را آسان کرده است.

نفریه همچنین تصریح کرد: قانون حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، یکی از بهترین قانون‌ ها در حوزه سازمان بهزیستی طی سال های گذشته بوده که با اجرای آن خلأهای قانونی در گذشته جبران خواهد شد.

گفتنی است قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست که در تاریخ 31 شهریور ماه 1392 در مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 10 مهر ماه 1392 به تایید شورای نگهبان رسیده است، در تاریخ اول آبان ماه 1392 از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha