سلامت نیوز : دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین‌المللی نارسایی قلب ایران از برگزاری این کنگره در تاریخ دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه 93 در مرکز همایش‌های بین المللی شهید بهشتی واقع در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر بابک شریف کاشانی با بیان اینکه کنگره پیش رو با رویکرد و نگاهی ویژه به مبحث نارسایی قلب برگزار می‌شود به اعلام محورهای برگزاری کنگره پرداخت و اظهار کرد: پیوند قلب، فشارخون و نارسایی قلب از جمله محورهای اصلی برگزاری این کنگره است.

وی همچنین به تبیین اهداف مورد نظر از برگزاری کنگره پرداخت و اظهار کرد: این کنگره با سه هدف ارایه جدیدترین مطالب برای پزشکانی که در این رشته فعالیت دارند، ایجاد ارتباط مناسب با گروه‌های همسو در کشورهای منطقه و معرفی دستاوردهای کشور به مهمانان خارجی برگزار می‌شود.

رئیس بخش قلب و عروق بیمارستان مسیح دانشوری از برگزاری سه کارگاه تخصصی با موضوعات، اکوی سه بعدی قلب، الکتروفیژیولوژی و روش عملی ترک سیگار در حاشیه کنگره خبر داد و اعلام کرد: به روال سنوات گذشته در کنار برنامه علمی کنگره نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی با حضور شرکت‌های فعال این بخش در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی برپا خواهد بود.

شریف کاشانی با اعلام حضور بیش از 15 نفر از اساتید مطرح و صاحب نام به عنوان سخنران اظهار کرد: گروه قلب و عروق و مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مشارکت علمی انجمن جهانی نارسایی قلب وانجمن نارسایی قلب کشور ترکیه برگزار کننده این کنگره است و با توجه به سوابق موفق علمی برگزاری کنگره در دوره‌های گذشته و استقبال گسترده همکاران از این رویداد علمی این کنگره نیز دارای حداکثر امتیاز بازآموزی خواهد بود.

وی در پایان مصاحبه ضمن دعوت ازکلیه همکاران جهت حضور در این رویداد علمی از مدیران کلیه شرکت‌های فعال دارویی و تجهیزاتی نیز جهت حضور در بخش نمایشگاهی کنگره دعوت بعمل آورد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.IHFsummit.ir و یا با شماره تلفن 8-44273987 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha