نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای مثبت به طرح استفساریه ای مصوب کردند که تعرفه آب بیمارستان های آموزشی و درمانی بر مبنای تعرفه آب مراکز آموزشی محاسبه و پرداخت شود.

ه گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد طرح استفساریه اجرای تعرفه  محاسبه آب بیمارستانهای آموزشی و درمانی پرداختند و به نظر این کمیسیون رای مثبت دادند.

در این استفساریه سئوال شده بود آیا بیمارستانهای آموزشی، درمانی دولتی و تامین اجتماعی مشمول مفاد بند (ط) تبصره 7 قانون بودجه سال 1381 کل کشور مصوب 22/12/1380 می شود که کمیسیون نظر مثبت خود را اعلام کرده بود.

لازم به یادآوری است که کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان کمیسیون اصلی بررسی کننده این طرح اعلام کرده بود که این موضوع نیاز به تفسیر ندارد ولی کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان کمیسیون فرعی بررسی کننده این طرح در این خصوص نظر مثبت داده بود و نمایندگان هم امروز با رای خود نظر کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص این استفساریه را تایید کردند.

بر اساس بند (ط) تبصره (7) قانون بودجه سال 1381 کل کشور مصوب 22/12/1380 مقرر شده بود تعرفه های آب و برق و گاز مصرفی مراکز فرهنگی و ورزشی غیر دولتی، تعاونی و خصوصی در سال 1381 بر مبنای تعرفه آموزشی محاسبه و پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha