یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 105361

یک خانواده زرندی در حالی که قصد استفاده از یک رول کالباس را داشتند ، متوجه وجود یک عدد سیم ظرفشویی در داخل کالباس شدند.

سلامت نیوز: یک خانواده زرندی در حالی که قصد استفاده از یک رول کالباس را داشتند ، متوجه وجود یک عدد سیم ظرفشویی در داخل کالباس شدند.


بیژن جعفری شهروند اهل شهرستان زرند درباره این موضوع به ایرنا گفت: برای خرید کالباس به یکی از مغازه های عرضه مواد غذایی مراجعه و پس از خریداری یک رول کالباس به منزل بازگشتم.


او افزود: سر سفره هنگامی که قصد استفاده از این کالباس را داشتیم پس از برش متوجه شدم که کارد در آن به راحتی فرو نمی رود.


وی گفت: پس از برش دادن این کالباس متوجه شدم یک عدد سیم ظرفشوئی در داخل آن قرار وجود که ما را شوکه کرد.


جعفری که از این موضوع بسیار گلایه داشت خواستار برخورد جدی مسوولان با این قبیل تولیدکنندگان بی توجه شد.


معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند نیز ضمن تایید این موضوع به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه یکی از شهروندان زرندی یک رول کالباس با نام صنوبر که در کارخانه اصفهان صنوبر تولید شده است و دارای پروانه بهداشتی ساخت و تاریخ تولید 16 دی ماه 92 می باشد را از یکی فروشگاههای مواد غذایی خریداری کرده که هنگام استفاده با وجود سیم ظرفشویی در داخل گوشت این کالباس مواجه می شود.


حسن سعیدی افزود: متاسفانه این موضوع از چشم سازندگان و مسوولان نظارت خط تولید کارخانه سازنده پنهان مانده است.


وی پس از بررسی و بریدن قسمت بیشتری از کالباس و مشاهدات خود افزود: ضرورت دارد مسوولان اینگونه کارخانجات که با سلامت و تغذیه مردم سر و کار دارند دقت بیشتری را در نظارت در هنگام تولید و بسته بندی مواد غذایی داشته باشند.


سعیدی گفت: احتمال می رود که سیم ظرفشویی برای تمیز کردن وسایل کارخانه استفاده می شده و به دلایلی با مواد اولیه کالباس آغشته و بسته بندی شده است.


وی با بیان اینکه ماموران مرکز بهداشت زرند با بازدیدهای خود از مراکز فروش مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضا و پروانه ساخت محصولات توجه می کنند.
سعیدی اظهار کرد: رول کالباس برای انجام مراحل قانونی به معاونت بهداشتی و درمانی استان ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha