سلامت نیوز : تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مختلف کشور به طور همزمان و به شیوه ویدئو کنفرانسی توسط معاون درمان وزارت بهداشت در بیمارستان شهید رجایی شیراز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شیراز به صورت ویدئو کنفرانسی تخت‌های ICU بیمارستان‌هایی در شیراز، تبریز، اهواز، بیرجند، مازندران، تهران، چابهار و رفسنجان را به طور همزمان افتتاح کرد.

همچنین امروز به طور همزمان 9 تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان شهید رجایی شیراز، 26 تخت در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز، هفت تخت در بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند، 20 تخت در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هفت تخت در بیمارستان بهارلو تهران، شش تخت در بیمارستان امام علی (ع) چابهار و همچنین در بیمارستان‌های امام رضا (ع) تبریز و علی ابن ابی‌طالب (ع) رفسنجان وارد چرخه خدمت‌رسانی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه کشور شدند.
 
افتتاح 8 طرح جدید در بیمارستان نمازی شیراز

رئیس بیمارستان نمازی شیراز، گفت: با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، هشت طرح جدید در بیمارستان نمازی شیراز افتتاح می شود.

دکتر رضا جویبار با اشاره به سفر معاون درمان وزارت بهداشت به شهر شیراز و حضور این مقام مسئول در بیمارستان نمازی، افزود: نخستین افتتاح معاون درمان وزارت بهداشت، بخش مراقبت‌های ویژه جراحی با ظرفیت 15 تخت و تجهیزات کامل است.

وی ادامه داد: دیگر طرح افتتاحی توسط معاون درمان وزارت بهداشت، ساختمان جدید داروخانه مرکز آموزشی درمانی نمازی با مساحت 200 متر مربع است که جوابگوی نیازهای روزانه بیش از هزار بیمار بستری در این بیمارستان خواهد بود.

جویبار اظهار کرد: بخش VIP، بخش جراحی عمومی، با ظرفیت 10 تخت VIP در بخش جراحی عمومی سه مرکز آموزشی درمانی نمازی نیز با حضور معاون درمان وزیر بهداشت افتتاح شد که این بخش، خدمات VIP را با تعرفه‌های مورد نظر دولت به بیماران ارائه می‌کند.

رئیس بیمارستان نمازی شیراز در خصوص دیگر دستاوردهای سفر معاون درمان وزیر بهداشت به شهر شیراز و در بازدید از این بیمارستان، تصریح کرد: ساختمان جدید سالن حسابداری مرکزی شامل واحدهای حسابرسی ترخیص، ترخیص و صندوق با مساحت 150 متر مربع نیز با حضور این مقام مسئول به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: دفتر ارتباطات مردمی مرکز آموزشی درمانی نمازی با انتقال به ساختمان جدید با طراحی متفاوت نیز امروز افتتاح می‌شود که این دفتر مشتمل بر واحدهای رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات (تکریم ارباب رجوع) آماده دریافت نظرات مراجعان به صورت حضوری، تلفنی و سامانه پیامکی است.

جویبار اضافه کرد: سالن پذیرش بیماران سرپایی با مساحت نزدیک به 300 متر مربع در مرحله اول پذیرش اتاق عمل و آزمایشگاه برای رفاه حال ارباب رجوع و پذیرش بیماران در مرکز آموزشی درمانی نمازی به صورت متمرکز و یک جا نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک پذیرش تمامی بخش‌های بستری و رادیولوژی در پذیرش مرکزی انجام خواهد شد.

رئیس بیمارستان نمازی شیراز، یادآور شد: همچنین با حضور معاون درمان جدید بانک ملت بیمارستان نمازی با مساحتی قریب به 170 مترمربع افتتاح می‌شود. این ساختمان برای ارائه خدمات در محوطه بیمارستان و جنب داروخانه این بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha