سلامت نیوز : مجلس برای تامین آمبولانس مورد نیاز اورژانس 150 میلیارد تومان و برای تجهیز مراکز صدور گواهینامه و تقویت نیروی انتظامی 120 میلیارد تومان اختصاص داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در جلسه نوبت صبح امروز (یکشنبه) بخش‌های هزینه‌ای پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی را به تصویب رساندند.

مجلس پیشنهاد کمیسیون بهداشت و درمان برای افزایش عوارض واردات خودروهای سواری به میزان 5 درصد قیمت فوب را به تصویب رسانده بود که امروز بخش هزینه‌ای این پیشنهاد را نیز مصوب کرد. بر این اساس مقرر شد که درآمد حاصل از افزایش 5 درصد عوارض خودروهای سواری تا سقف 150 میلیارد تومان به منظور تامین آمبولانس مورد نیاز اورژانس در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

یکی دیگر از پیشنهادات مصوب مجلس دربخش درآمدی مربوط به پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود که مجلس به نیروی انتظامی اجازه داد که برای صدور و تعویض گواهینامه‌های رانندگی عادی به هوشمند اقدام و به ازای هرکارت 15 هزار تومان دریافت کند.

نمایندگان در بخش هزینه‌ای این پیشنهاد و مصوبه مقرر کردند که 120 میلیارد تومان مابه‌التفاوت درآمد حاصله به بودجه نیروی انتظامی اضافه شود تا بابت هزینه صدور کارت هوشمند، توسعه و تجهیز مراکز صدور گواهینامه رانندگی و تقویت نیروی انتظامی به مصرف برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha