سلامت نیوز : رئیس شورای فناوری‌های سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کارگروهی برای طراحی خرید و تعیین اولویت‌های تأمین واکسن کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر مصطفی قانعی گفت: در آخرین جلسه این شورا مصوب شد نسبت به تعیین کارگروهی برای دعوت از بخش خصوصی، برنامه نیاز واکسن، طرح خرید واکسن و اولویت‌های تأمین تا سال 96 مشخص شده و نتایج تصمیمات آن به تصویب شورا برسد.

وی معاونان بهداشت، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو وزارت بهداشت و دبیر شورای فناوری‌های سلامت را اعضای این کارگروه معرفی کرد و افزود: به منظور رفع بن‌بست اجرایی، سایت تولیدی پاستور به عنوان پارک فناوری دیده می شود و برنامه لازم برای تحقق تولید تدوین می‌شود و پس از کسب نظرات متخصصان و صاحبنظران و موافقت هیأت رییسه انستیتو پاستور، نظرات به شورای فناوری‌های سلامت ارائه می شود.

قانعی ادامه داد: گروهی نیز از وزارت بهداشت و اعضای شورای فناوری های سلامت انتخاب شده و از مجتمع‌های تولیدی پاستور و رازی بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: حاصل این بازدیدها در قالب گزارش جامعی که در برگیرنده توانمندی‌ها، مشکلات و راهکارهای اجرایی برای فعال سازی مجمتع واکسن و سرم‌سازی رازی باشد تنظیم و به شورای فناوری‌های سلامت ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha