دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 105488

سلامت نیوز : مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران از جذب و به کارگیری نیرو به منظور تکمیل کادر پرستاری در بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهدای 15 خرداد ورامین خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سیدعلی جمالیان با بیان این خبر گفت: اداره کل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران به منظور تکمیل کادر پرستاری بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین، از بین واجدین شرایط به صورت پیمانی و از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی علمی و طی مراحل گزینش، پرستار جذب می‌کند.

وی درباره شرایط کلی ورود به خدمت در این بیمارستان نیز افزود: شرایط عمومی شامل؛ تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی، حداکثر سن 35 سال تمام تا 31 خرداد سال 93 است.

وی ادامه داد: علاوه بر این دارا بودن لیسانس پرستاری از مراکز آموزشی تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و توانایی لازم برای انجام وظایف و مسئولیت‌های شغل مربوطه، ارائه پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از طرح مذکور، دارا بودن برگ پایان خدمت زیرپرچم یا معافیت دائم برای آقایان، نداشتن سابقه محکومیت کیفری و داشتن سلامت جسمی و روانی و عدم اعتیاد به موادمخدر از دیگر شرایط جذب و استخدام پرستار در بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین است.

جمالیان همچنین گفت: بر همین اساس استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانون مراجع ذی‌صلاح به مجازات‌های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمت دولتی محکوم شده‌اند، ممنوع است. علاوه بر این عدم اشتغال به کار و نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی در زمان انعقاد قرارداد و شروع به کار در سازمان الزامی است.

وی با اشاره به مدارک موردنیاز برای استخدام افراد واجد شرایط نیز افزود: ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن، یک قطعه عکس 4×3، اصل و تصویر مدرک تحصیلی با درج معدل، اصل و تصویر لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از طرح، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر از پشت و روی کارت و ارائه گواهی درصورت اشتغال در مراکز تابعه تأمین‌اجتماعی و ارائه ریز پرینت حق‌بیمه شعبه مربوطه از جمله مدارک موردنیاز برای جذب و به کارگیری نیروهای استخدام واجد شرایط است.

مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران اظهار کرد: امتیاز معدل و سابقه اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی نیز در مجموع امتیاز نهایی مؤثر خواهد بود.

شایان ذکر است متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از روز دوشنبه 21 بهمن 92 تا روز یکشنبه 27 بهمن 92 از ساعت 8 صبح تا 14 برای تشکیل پرونده و ارائه مدارک مذکور به نشانی خیابان کارگر شمالی، روبه‌روی پارک لاله، جنب فروشگاه اتکا، اداره کل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران، طبقه پنجم مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha