معاون نظارت و برنامه ‌ریزی سازمان نظام پزشکی، از اعمال تعرفه های پزشکی بخش غیردولتی بر اساس تصمیم گیری در جلسه اخیر کمیسیون تعرفه گذاری این سازمان خبر داد.

دکتر احمدرضا جمشیدی در گفتگو با مهر افزود: گزارشی از جلسه کمیسیون تعرفه گذاری سازمان نظام پزشکی در رابطه با تعدیل تعرفه هایی که مورد اعتراض واقع شده بود، به رئیس کل سازمان ارائه شد.

وی برگزاری جلسه ای دیگر به منظور بررسی تعرفه های نظام پزشکی را منوط به دستور رئیس سازمان دانست و گفت: در جلسه هفته گذشته، کمیسیون تعرفه گذاری نسبت به تعدیل 20 درصد افزایش تعرفه پزشکان عمومی و سایر موارد اعتراضی دولت، اقدام کرد.

معاون نظارت و برنامه ‌ریزی سازمان نظام پزشکی، افزود: موارد تعدیل شده به شهرستانها نیز اعلام شده و ادارات نظام پزشکی براساس تصمیمات جلسه اخیر کمیسیون تعرفه گذاری، تعرفه های جدید را اعمال خواهند کرد.

جمشیدی، در خصوص عدم حضور نمایندگان وزارتخانه های رفاه و بهداشت در جلسه کمیسیون تعرفه گذاری سازمان نظام پزشکی و احتمال اعتراض مجدد دولت به تصمیمات این کمیسیون، اظهارداشت: سازمان نظام پزشکی قصد تعامل دارد و از همین رو، از دوستان دولتی دعوت کردیم در این جلسه حضور داشته باشند اما غایب بودند.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است، اینکه سازمان نظام پزشکی بر اساس تکلیف قانونی خود عمل می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha