سلامت نیوز : عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به افزایش 37 درصدی بودجه سازمان بهزیستی گفت: افزایش اعتبارات سازمان بهزیستی از لایحه هدفمندی یارانه‌ ها انجام می شود.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با پانا، با بیان مطلب، گفت: قرار است که در سال آینده بودجه ای به میزان هزار میلیارد تومان به بهزیستی اختصاص پیدا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: این میزان قرار است از لایحه هدفمندی یارانه اختصاص پیدا کند که به تصویب نمایندگان رسیده است که تصمیمات نهایی آن بستگی به کمیسیون تلفیق و شورای نگهبان دارد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت افزایش اعتبارات در بخش نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: بودجه ای که در این بخش تخصیص می یابد باید صرف توانمندسازی افراد تحت پوشش شود تا نهادهای حمایتی بتوانند کیفیت خدمات خود را افزایش دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین قرار است یارانه افرادی که تحت‌ پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، افزایش پیدا کند که این یارانه به سرپرست خانوارهای نیازمند و تحت پوشش این دو نهاد پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: بودجه سازمان بهزیستی در سال آینده با افزایش 37 درصدی روبرو شده است.

سعیدی با بیان اینکه امسال دولت در ارائه لایحه بودجه سال آینده کشور، به موقع عمل کرده است، خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات مددجویان نهادهای حمایتی باید از اولویت های نهادهای مربوطه باشد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha