سلامت نیوز :مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: پیش‌نویس اساسنامه شبکه کاهش تقاضا و کاهش آسیب مواد مخدر در منطقه نهایی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سید حسن موسوی‌چلک در این رابطه گفت: این همایش توسط جمعیت تولد دوباره برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن، شبکه‌سازی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه مواد مخدر و نهایی‌کردن پیش‌نویس اساسنامه شبکه کاهش تقاضا وکاهش آسیب مواد مخدر در منطقه است که در دور پیشین این همایش نیز سه سال قبل تهیه شده بود.

وی با بیان اینکه این همایش از 28 لغایت 30 بهمن در سالن سازمان ایرانی مجامع بین‌المللی وزارت امور خارجه (I.C.I.C) برگزار می‌شود، بیان داشت: در این همایش تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه اعتیاد کشورهای عضو منطقه، به همراه تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در ایران شرکت می‌کنند و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

وی ادامه داد: در کنار سازمان‌های مردم‌نهاد، نمایندگانی از شبکه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه دیگر مناطق جهان از جمله منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، اوراسیا و اروپا که تجارب موفقی از شبکه‌سازی داشته‌اند، شرکت خواهند کرد تا دستاوردهای خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

وی افزود: این همایش با همکاری و مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر، دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، جمعیت خیریه تولد دوباره، با حمایت دفتر برنامه منطقه ای افغانستان و کشورهای همسایه و (UNODC) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha