سلامت نیوز : دبیرکل جمعیت هلال احمر از آمادگی هلال احمر برای حل مشکلات مربوط به سلامت مردم در داخل کشور و کشورهایی که با آنها تفاهم همکاری امضا کرده است، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر سید احمد موسوی در دیدار با دکتر "ادواردو بنزن" و دکتر "ادار متدیا"، دو تن از مشاوران سازمان بهداشت جهانی با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر ایران با توجه پیشینه عملکرد و توانمندی‌ها، ظرفیت ارزشمندی در حوزه سلامت نهفته است، افزود: هم‌اکنون خدمات توانبخشی در جمعیت هلال‌احمر برای جامعه هدف به شکل رایگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی جامع در مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در خارج از کشور اظهار کرد: به عنوان نمونه در بیمارستان ایرانیان دبی خدمات درمانی تخصصی به وسیله پزشکان صاحب نام ایرانی ارائه می‌شود.

موسوی با تاکید بر این که راهبرد جمعیت هلال‌احمر تامین نیاز به ویژه برای محرومان است، گفت: به علاوه سایر خدمات درمانی جمعیت هلال احمر ایران شامل خدمات توانبخشی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، تولید اورتز و پروتز، ارتقای شنوایی و بینایی، آموزش معلولان به منظور ارتقای زندگی آنها و خدمات گسترده در حوزه واکسیناسیون، بهداشت، دیالیز، چشم پزشکی، پوست، دندانپزشکی و سایر خدمات عمومی درمان است.

مشاوران سازمان بهداشت جهانی در این دیدار با اشاره به تقدیر از خدمات ارزنده هلال احمر ایران خواستار گسترش همکاریهای بیشتر با هلال احمر ایران در راستای بهبود وضعیت سلامت در سراسر جهان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha