تغذیه نادرست و رشد اعتیاد عامل 70درصد بیماری‌های امروز است

سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 70 درصد بیماری‌های امروز به علت فرهنگ نادرست تغذیه و اعتیاد و غیره است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سید حسن هاشمی در جمع نمازگزاران مسجد جامع گرمسار تصریح کرد: ما در کشور روستاها و شهرهایی داریم که حتی از حداقل‌های بهداشتی هم برخوردار نیستند، قدم اول در سلامتی این است که شما باید تا می‌توانید پیشگیری کنید تا نیاز به درمان نداشته باشید.

وی تأکید کرد: انتظار این است که حوزه بهداشت و سلامت مورد رضایت مردم باشد.

وزیر بهداشت به تصمیمات دولت اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم تصمیمات دولت اجرایی شود نیاز به صبر و حوصله است.

هاشمی همچنین به بعد داخلی اشاره کرد و گفت: از روزی که دولت فعالیتش را شروع کرد بنا بر کنترل تورم بود که اکنون شاهد آن هستیم که کاهش پیدا کرده است، امروز دولت با سیاستهایی که اتخاذ کرده توانسته است آرامش را به مردم تقدیم کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اتحاد و اخلاص را عامل ایستادگی ملت در مقابل دشمنان دانست و بیان کرد: ملت ایران با گذشت 35 سال با حضور فعال خود در راهپیمایی نشان دادند که هنوز وفادار به انقلاب هستند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: 22 بهمن روزی بود که همه گروه‌های مردم از پیر و جوان به خیابانها آمدند و اخلاص امام کمک کرد تا در کمال آرامی به پیروزی برسیم، کشور ما در طول 35 سال سختی‌های زیادی را متحمل شد و مهمترین آن جنگ تحمیلی بود که با باور دینی مردم و اخلاص در عمل در مقابل اهریمن ایستادگی کردند و پیروز میدان شدیم.

هاشمی گفت: امید است که این انقلاب متصل به انقلاب مهدی موعود شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha