جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 105659

تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان محک نامه ای تشکرآمیز به میلاد کی مرام برنده دیپلم افتخار نقش مکمل مرد در مراسم اختتامیه سی ودومین جشنواره فیلم فجر نوشتند.

سلامت نیوز: تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان محک نامه ای تشکرآمیز به میلاد کی مرام برنده دیپلم افتخار نقش مکمل مرد در مراسم اختتامیه سی ودومین جشنواره فیلم فجر نوشتند.

به گزارش سلامت نیوز، در مراسم اختتامیه سی ودومین جشنواره فیلم فجر، میلاد کی مرام، برنده دیپلم افتخار نقش مکمل مرد در این جشنواره و یکی از یاوران محک، جایزه خود را به کودکان تحت حمایت محک اهدا کرد. این هنرمند پیش از این نیز تندیس جشنواره مقاومت را که نخستین جایزه اش در رشته بازیگری بود، در مراسم روزی با محک به کودکان مبتلابه سرطان تقدیم کرد. میلاد کی مرام کاپیتان تیم محک بود.

محک ضمن سپاس از این هنرمند عزیز، بار دیگر قدردان لحظه لحظه همراهی تمامی یاورانی است که در زیباترین لحظات زندگی شان کودکان مبتلابه سرطان محک را از یاد نمی برند و با تداوم حضورشان تداوم حمایت درمانی و رفاهی از آنها را ممکن می سازند.

در نامه کودکان محک به میلاد کی مرام چنین آمده است: «عمو میلاد سلام ما امشب تورو توی تلویزیون دیدیم که جایزه جشنواره فجر گرفتی و جایزتو به ما دادی. تازه خاله های پرستار گفتن که همین چن روز پیش هم یه جایزه دیگه که قبلاتو یه جشنواره دیگه گرفته بودیو به بچه های محک دادی. تازه اون جایزه هه اولین جایزه اتم بوده. ما اولین جایزه هایی که گرفتیمو خیلی دوس داریم و حتی اونو به مامانمون هم نمی دیم. آفرین که بلدی خوب بازی کنی و اینهمه هی جایزه می گیری. بازم مثل چنددفعه ای که اومدی و با هم عکس گرفتیم بیا پیش ما تا بهمون بگی بازیگرا چجوری می تونن جلوی اون همه دوربین و آدما بازی کنن. دوستت داریم عمو میلاد هنرمند.»
از طرف «زهرا، علی، محمدباقر، نگین، سارا، پویا، سمانه» کودکان محک.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha