شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 105731

سلامت نیوز : زن 273 کیلوگرمی آمریکایی به دلیل افسردگی ناشی از اضافه وزن و ناتوانی در حرکت، مدت دو سال است که از خانه خارج نشده و خود را حبس کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ «الیویا»، 46 ساله که در سال 2012 میلادی دست به خودکشی نافرجام زد، بدنش را زندان خود می‌داند که او را از دنیای بیرون دور ساخته و تنها باید انتظار مرگ را بکشد.

این زن که در خانه والدینش زندگی می‌کند در آخرین تلاش پزشکان برای حفظ زندگی‌اش تحت یک عمل جراحی کاهش وزن قرار گرفت که تا حدودی توانستند مشکل او را برطرف کنند.

الیویا که پیش از این برای انجام اصلی‌ترین نیازهای زندگی‌اش به خانواده‌اش وابسته بود اکنون با انجام این عمل جراحی امید حضور مجدد در جامعه را به دست آورده است.

او پیش از آن که تحت عمل جراحی قرار گیرد گفت: بدنم برای من زندانی به وجود آورده به گونه‌ای که نمی‌توانم با جهان خارج ارتباط داشته باشم تا زمانی که بمیرم. احساس تنهایی و افسردگی دارم و فقط غذا می‌خورم حتی در مواقعی که احساس سیری دارم.

به گفته این زن او از مشکلات بسیاری رنج می‌برد و برای نفس کشیدن به دستگاه اکسیژن نیاز دارد و تمام هفت سال گذشته را به دلیل اضافه وزن و افسردگی تحت نظر پزشکان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha