سلامت نیوز : رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از رونمایی سایت مرکز ملی پیشگیری از ایدز ایران همزمان با افتتاح بیست و سومین باشگاه مثبت در تهران خبر داد.

مجید رضازاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر 22 باشگاه مثبت در 15 استان راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: در این باشگاه‌ها خدمات مختلفی از جمله حمایت‌های روانی، آموزشی، ارائه کمک‌های معیشتی به مبتلایان به HIV داده می‌شود.

وی تصریح کرد: به زودی بیست و سومین باشگاه مثبت در تهران راه‌اندازی خواهد شد و بنا داریم در آینده نیز تعداد باشگاه‌های مثبت را برای ارائه خدمات به مبتلایان HIV افزایش دهیم.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور تأکید کرد: اعتبارات خوبی برای حمایت از مبتلایان به HIV و ارائه خدمات به آنها از سوی سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است

وی گفت: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون 27 هزار نفر در کشور به HIV مبتلا هستند. از آمار اشاره شده 10 درصد زنان مبتلا به HIV و بقیه مردان مبتلا هستند.

رضازاده خاطرنشان کرد: به زودی از سایت مرکز ملی پیشگیری از ایدز ایران رونمایی می‌شود. اطلاعات مختلفی در این سایت پیش‌بینی شده است که در اختیار عموم مردم، کارشناسان و همچنین مبتلایان به HIV قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: این سایت جزو 5 سایت برگزیده در بین سایت‌های سلامت و بهداشتی در جشنواره سایت‌های کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha