سلامت نیوز : مسئول سامانه جامع بازرسی از اماکن وزارت بهداشت گفت: امسال برای نخستین بار با راه اندازی سامانه جامع بازرسی از اماکن هموطنان می‌توانند از سلامت اماکن عمومی مانند رستوارن‌ها مطلع شوند.

بهروز بیگلو در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ما در کشور 6 هزار بازرس بهداشت محیط و 2 هزار بازرس بهداشت حرفه‌ای داریم که این 8 هزار بازرس در طی سال بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی - بهداشتی و صنایع و کارخانجات را بازرسی می‌کند.

وی گفت: اماکن عمومی و صنایع و کارخانجات در طی سال به صورت دوره‌ای و فصلی بازرسی می‌شود ولی در ایام نوروز از اول اسفند تا 15 فروردین هر سال طرح نظارت ویژه‌ای به اجرا گذاشته می‌شود تا خدمات بهینه ارائه شده و سلامت مردم تأمین شود.

مسئول سامانه جامع بازرسی از اماکن وزارت بهداشت از راه‌اندازی سامانه تحت وب با عنوان سامانه جامع مدیریت بازرسی اماکن خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه تمام نتایج بازرسی از اماکن و شاخص‌های کیفی به اطلاع عموم رسانده می‌شود و افراد با مراجعه به این سامانه از سه بازرسی آخری که از هر اماکن عمومی مانند رستوران انجام شده می‌توانند مطلع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha