پرونده پزشکان زیرمیزی بگیر مسکوت ماند/ خدمات پزشکی جوابگوی بیماران نیست

سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده پزشکان زیرمیزی بگیر گفت: رسیدگی به این موضوع هنوز آغاز نشده است.

احمد آریایی نژاد در گفت و گو با پانا، درخصوص پرونده پزشکان زیرمیزی بگیر اظهار داشت: رسیدگی به پرونده پزشکان زیرمیزی بگیر هنوز آغاز نشده است و پرونده هم اکنون در سازمان نظام پزشکی قرار دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پرونده پزشکان زیرمیزی بگیر باید به تعزیرات ارسال شود اما هنوز هیچ پرونده ای برای رسیدگی به تعزیرات ارجاع داده نشده است.
ای نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی باید نسبت به بررسی پرونده زیرمیزی بگیران و ارجاع آن به تعزیرات تعلل نکند و هر چه سریعتر اقدامات در این راستا انجام شود.
وی تصریح کرد: البته مجلس موضوع پزشکان زیرمیزی بگیر را پیگیری می کند و در آخرین پیگیری که ما داشته ایم، پرونده این پزشکان در سازمان نظام پزشکی در حال بررسی است.
آریایی نژاد تأکید کرد: برای کنترل و نظارت بر نحوه درآمد پزشکان باید یک اقدام جدی صورت بگیرد و تدابیری اندیشیده شود تا حداقل تخلفات از بین برود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه خدمات پزشکی در برخی از نقاط کشور جوابگوی بیماران نیست، گفت: هنوز با توجه به اینکه هزینه درمان ثابت مانده و قیمت برخی داروها درصدی کاهش داشته اما باید قبول کرد که هزینه دارو و درمان در کشور ما همچنان بالاست و در توان مردم نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha